در حالي که پرسپوليس بازيکنان سرشناسي را به فهرست خود اضافه کرده است، اما همچنان وضعيت علي کريمي در اين باشگاه مشخص نيست و هر روز حرف و حديث‌هاي مختلفي در مورد ماندن يا جدايي او مطرح مي‌شود.

هر چند نام کريمي 2 هفته پيش در فهرست بازيکنان مورد نظر دنيزلي قرار گرفت ولي او تا به امروز قراردادش را تمديد نکرده و هيچ اظهارنظري هم در مورد ماندن در پرسپوليس نداشته است. از طرفي مسوولان پرسپوليس هم موضع رسمي خود را اعلام نکرده‌اند ودر حال حاضر داستان ماندن يا جدايي جادوگر تبديل به يک معماي پيچيده شده است.



 کريمي در فصل گذشته چندبار با دنيزلي اختلاف پيدا کرد و همان زمان رسانه‌ها از قطع همکاري پرسپوليس با اين بازيکن براي فصل جديد خبر دادند. البته کريمي بعد از آخرين اختلافي که با دنيزلي داشت با او آشتي کرد تا همه چيز در آرامش پيش رود ولي گفته مي‌شود که دنيزلي و همچنين مسوولان پرسپوليس ترديدهايي براي حفظ اين بازيکن دارند. شايد کنار گذاشتن کريمي يکي از تصميمات جنجالي رويانيان باشد ولي او خيلي خوب مي‌داند که شماره 8 پرسپوليس محبوب‌ترين بازيکن اين تيم است. حتي عده‌اي از بازيکنان قديمي پرسپوليس به رويانيان گفته‌اند که اگر کريمي را کنار بگذارد،‌ در فصل آينده هر توپي که وارد دروازه پرسپوليس شود داستان علي دايي تکرار خواهد شد و نام کريمي اين‌بار نماد اعتراض هواداران پرسپوليس مي‌شود.



 در روزهايي که شرايط کريمي در پرسپوليس مبهم است، باشگاه سپاهان هم براي جذب او ابراز علاقه کرده و جالب اينجاست که مسوولان پرسپوليس در اين مورد واکنشي نشان نداده‌اند. البته در سپاهان عليرضا مرزبان مخالف صددرصد کريمي است و رابطه خوبي با او ندارد و بعيد به نظر مي‌رسد کريمي به اصفهان برود. در مورد کريمي گمانه‌زني‌هاي مختلفي مطرح است، برخي مي‌گويند او مي‌ماند،‌ برخي مي‌گويند او جدا مي‌شود، عده‌اي معتقدند او در انتظار انتخاب سرمربي است تا اگر علي دايي بيايد در اين تيم نماند و برخي هم مي‌گويند که او منتظر بود تا ببيند چه بازيکناني به پرسپوليس اضافه مي‌شوند. با اين حال عاقلانه‌ترين کار اين است که مسوولان پرسپوليس کريمي را حفظ کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا